středa 21. prosince 2016

KENZO TOTEM BLUE - UNISEX

Další vůní z balíčku od ELNINO  je unisexová vůně Kenzo Totem blue. Jak jsem již psala v předešlých článcích, tak jsem na vůně velice náročná. Málokterá vůně mi voní a spíše tíhnu k těžkým, intenzivním vůním a z 80% mně voní nejvíc pánské vůně :-D. Od této vůně jsem si slibovala velice málo, říkala jsem si, že to nejspíš bude tuctovka, která nebude špatná, ale ani nenadchne.
Ale jak to někdy bývá i v životě, že ohodnotíme, odsoudíme něco, co jsme nezkusili, nepoznali a pak nás to po čase překvapí a udiví, tak přesně tohle se stalo s touto vůní. Vůně byla intenzivní, ale přesto nevtíravá, opravdu mě očarovala a přemýšlím, že tuhle musím mít v plném balení!!! Říkala jsem si, že mi přijde spíš, jako pánská vůně a nebyla jsem daleko od pravdy, je to UNISEX vůně. Takže tuto vůni můžete používat společně s partnerem :-) nebo mu ji dejte pod stromeček a tajně mu ji můžete pak používat :-D

Flakon vůně velice neotřelý a originál, tak jak to vlastně Kenzo má u všech vůní. Flakon znázorňuje totem a do této řady totemů, kromě Blue spadá ještě Orange a Yellow - všechny unisex

Vůně je i cenově dostupná a zakoupit ji můžete zde ELNINO.

obrázek  stažen z Elnino.cz

Kenzo vzniklo pod záštitou japonského návrháře Kenzo Takady na počátku 70. let v Paříži a ještě v téže dekádě dosáhlo velmi zajímavých výsledků. Traduje se, že Kenzo Takada, dnes sedmdesátník, propadl módě díky módním magazínům svých sester. Tvrdohlavý japonský mladík šel nakonec za svým cílem i přes značnou nevoli rodiny, protože se na „normální“ škole cítil „znuděný“.Parfémy Kenzo přicházejí na řadu teprve roku 1988, kdy debutoval např. s kolekcí Kenzo de Kenzo. Momentálně jsou parfémy Kenzo známé po celém světě, mimo jiné pro svou nenapodobitelnou vůni a celkově specifický styl. V dnešní době patří parfémy Kenzo mezi významné lifestylové značky, udávající směr. Zajímavým artiklem je třeba „zelený a smyslný“ Kenzo Parfum D'Ete, nebo „orientálně městský“ Kenzo Tokyo pro muže ochotné experimentovat.


Složení

Hlava

ananas

Srdce

kardamom

Základ

cedr


2 komentáře

  1. Ten popis vůně nemáš moc zvládnutý, protože slova jako neotřelá a originální jsou v takovém případě hrozné klišé (a máš tam bohužel i chybu "neotřelí"). Zkus se, prosím, podívat na popisy vůní na http://www.fragrantica.com/perfume/Kenzo/Totem-Blue-31208.html , určitě ti to prospěje a příště si nebude nikdo stěžovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti za tvůj názor a upozornění na chybu :-) Ráda se podívám, jak se vlastně má psát o vůních, však jsem se ani nikdy nepovažovala za guru na psaní parfémů, píšu to tak, jak to "cítím" lidsky, takto je i můj blog koncipován - pro lidi, takže asi i někdy s nějakou chybou. Hezké vánoční období přeji :-)

      Vymazat

© Ateliér beauties
Maira Gall