pondělí 23. listopadu 2015

Olaplex

Určitě jste již zaznamenali boom ve vlasové kosmetice. Ano, je to Olaplex !!! Jak to tak bývá, kosmetický průmysl je rychlý a zrovna tak konkurence, proto se nyní na trhu rojí "napodobeniny".
Můžete je vídat pod názvem ESLABLONDEXX, ECOPLEX.



Vraťme se k OLAPLEXU. Co je vlastně ten OLAPLEX?  
Olaplex je chemická receptura, která dokáže znásobovat a obnovovat rozbité disulfidové vazby.
Neobsahuje silikony a minerální oleje. Tento zázrak vznikl zásluhou dvou předních světových odborníků, kteří nikdy předtím nepracovali pro vlasový průmysl - Dr. Eric Pressly a Dr. Craig Hawker.

OLAPLEX lze použít při barvení, ale zrovna tak jenom jako vlasovou kúru.

Pokud OLAPLEX používáte při barvení, je postup následující:
Přidejte přípravek Olaplex Bond Multiplier č.1 do zesvětlovače nebo barvy a po opláchnutí barvy z vlasů aplikujte přípravek Bond Perfector č.2. Výrazně se tak sníží riziko poškození při každém barvení.
Lze také použít domácí péči hair Perfector č.3, čímž můžete prodloužit trvanlivost barvy a dodat vlasům potřebnou péči. Domácí péče by se měla používat 1x týdně.

Pokud je OLAPLEX používán jako vlasová kúra, je postup stejný jako při barvení, ale pouze s tím rozdílem, že se Olaplex Bond Multiplier nepřidává do barvy, ale nanáší se přímo na vlasy. Následuje pak Bond Perfector č.2.
Lze také použít domácí péči hair Perfector č.3.

Toto bylo shrnutí všeobecně známých a dostupných informací. Nyní přichází reálný pohled na účinek Olaplexu.

Minulý týden jsem podstoupila kúru ( bez barvení) Olaplexu. Předem podotýkám, že mám opravdu velmi jemné vlasy ( kadeřnice mi řekla, že mám vlasy dětského typu), rychle se mastící,bez objemu, takže jsem si neslibovala, žádné zázraky.
Kadeřnice mi nejprve nanesla Olaplex Bond Multiplier č.1, který nechala působit 15 minut, následně na toto ( bez smývání) nanesla Bond perfector č.2 , který nechala působit cca 10-15 minut. Následovalo smývání vodou ( domnívám se, že bez použití šampónu), na závěr vlasový balzám. Následně vlasy vyfoukala.
Ještě když vlasy byly mokré, tak mě na ně nechala kadeřnice sáhnout a musím říct, že vlasy byly "nafouklé". Měla jsem pocit, že vlas je po celé délce ( i u konečků) stejně silný. Velice příjemný efekt. Od kadeřnice jsem odcházela s velice příjemným pocitem. Kadeřnice mi již nenabízela hair Perfecor č.3. Cena této kúry byla 650 Kč.
Po prvním domácím mytí vlasy měly pořád ten stejný efekt, byly  stejně silné po celé délce, opravdu bylo vidět, že Olaplex funguje. Nečekejte, když píšu, že Olaplex funguje, že mám nyní hřívu jako lev :-) Vlasy jsou pěkné, lesklé a u konců stejně silné jako u kořínků, což opravdu oceňuji, jako člověk, který má opravdu jemné vlasy. Efekt by měl vydržet do dalšího chemického zásahu, což znamená- do dalšího barvení vlasů. Takže za mě OLAPLEX rozhodně ano!!!

Máte i vy zkušenosti s Olaplexem, Ecoplexem, nebo Eslablondexxem? Nebo znáte další jiné synonymum pro Olaplex? Ráda si přečtu vaše názory :-)


V příštím článku se můžete těšit na moji vlasovou péči.

1 komentář

© Ateliér beauties
Maira Gall