sobota 23. ledna 2016

1. díl - Moje péče o pleť 2015 / My Skin Care Routine 2015



Dnes Vás nechám nahlédnout pod pokličku mé péče o pleť, neboli 1.díl ze série pečujících přípravků, které jsem používala v roce 2015.
1. díl - péče o pleť za rok 2015
2. díl- péče o tělo za rok 2015
3. díl- péče o vlasy za rok 2015

Jako kosmetický nadšenec ráda střídám produkty a hledám tzv. svatý grál, neboli TOP produkt, který už nikdy za nic nevyměním :-) a i když pár adeptů, které si stále dokola kupuji mám, přesto ráda zašmátrám po horké novince, nebo ráda vyzkouším i produkt, který mě zaujme složením ( přiznávám i obal někdy hraje malinkatou roličku , ale jako odborník se především soustředím na složení:-) ).

Ještě než Vám představím produkty, které jsme vyzkoušela, ráda bych Vám popsala ve stručnosti postup, který aplikuji vždy na svoji pleť.

Toto je každodenní péče, ráno a večer
1, odlíčení ( ráno/ večer)
2, odlíčení očí speciálním přípravkem na odličování očí
3, tonikum (ráno/ večer)
4, oční krém
5, sérum 
6, hydratační krém

Péče 1x za týden 
7, pleťová maska nebo peeling, pleťový kartáček 



Pleťový kartáček


Péče 1x za 6 týdnů
8, návštěva kosmetičky

Nyní můžeme přistoupit k samostatným produktům z jednotlivých odvětví

Obličej si nejraději odličuji přípravky, které mohu smýt vodou, takže pleťová mléka a micelární vody  jsou u mě viděny ojediněle, zrovna tak odličovací ubrousky.

Za rok 2015 jsem vyzkoušela tyto produkty:


1, odlíčení ( ráno/ večer)


Tento produkt na odličování mám nejraději a to hned z několika důvodů. 

Mary Kay® Botanical Effects™ Hydratační krém (suchá až normální pleť) -88ml


- důkladně odlíčí i make-up
- nevysušuje
- jde použít i s kartáčkem
- rychlé, jednoduché, efektivní

Čistící krém od firmy Mary Kay bych klidně zařadila do TOP výrobků, jelikož ho používám již nějaký ten rok stále dokola. Tento produkt je bez parfemace, takže je vhodný i na velice citlivou pleť.

Jak jsem již psala, ráda používám odličovací přípravky, které lze omýt vodou a dalším takovým byla

Čisticí pěna - Cleansing Mousse - Alissa Beauté
Čisticí pěna - Cleansing Mousse - Alissa Beauté
- důkladně odlíčí make-up
- malinko vysušuje, ráda používám v létě
- příjemná, jemná parfemace

Saloos Hydrofilní odličovací olej - Levandule 50 ml

Hydrofilní odličovací olej- Levandule- Saloos

- překvapilo mě, že přestože je to olej, pleť nezmastí, ale hydratuje 
- důkladně odlíčí make-up
- nevýhoda ( pro mě) - olej se musí první aplikovat na navlhčený tampónek
- silnější vůně, ale velice příjemná
- olej se po kontaktu s vodou změní v emulzi 
- používala jsem převážně v chladnějším období, nebo pokud jsem pociťovala, že potřebuji extra hydrataci 


2, odličovač očního okolí

V roce 2015 jsem vyzkoušela 4 značky odličovacích přípravků na oči. Přípravky jsou řazeny podle oblíbenosti. Za TOP produkt, který používám stále dokola považuji Mary Kay odličovač očí, z nižší cenové kategorie mu šlape na záda Green line, dále Yves Rocher a nejhorším odličovačem za rok 2015 se stalod, který jsem tento rok vyzkoušela byl od značky SynCare. Jediný z těchto odličovačů, nebyl dvousložkový. 


 3, tonikum (ráno/ večer)
Po očistění obličeje a očí, si celý obličej opláchnu vodou a následně dočistím tonikem.
Tonikum, které nejen dočišťuje pleť,ale také jí hydratuje a udělá jí celkově hezčí je tonikum:



Hydratační toniku Mary Kay
- tonikum krásně dočistí pleť
- hydratuje jí
- lze používat jako fixátor na make-up, nebo lze aplikovat během dne pokud pociťujete, že pleť je dehydratovaná ( takže něco jako termální voda)



4, oční krém
Oční krém by měl být součástí péče o pleť cca od 18 let. Ptáte se proč tak brzy? Vráskám musíme předcházet, ne je řešit a odstraňovat tehdy, když už je máme. Oční okolí je náchylné k vysušení, je zde nejtenčí kůže na obličeji a neobsahuje mazové žlázky.
Pochopitelně, že v 18 letech si na oční okolí nedáme hutný krém, ale stačí nějaký gelový krém, který nám dodá hydrataci. S postupem věku můžeme přejít na krémové lehčí krémy, až po hutnější.
V roce 2015 jsem používala tyto dva krémy.
TimeWise® Oční krém proti stárnutí

TimeWise® Oční krém proti stárnutí

Tento produkt shrnu v pár bodech, opět moje stálice a kupuji si stále dokola
  • - klinicky testováno na podráždění kůže a alergii.
  • - vhodné pro všechny typy kůže; vhodné pro uživatele kontaktních čoček
  • -nemastný



Eye Care Lifting cream Eye-Lip - Alissa beaué

Oční krém s pumpičkou má snadnou aplikaci a lze ho použít i okolo rtů. Tento krém mi vyhovoval, ale je spíše už na zralejší pleť, příště zvolím gelovou podobu tohoto krému.

5, sérum 

Sérum  nám dodá další vitamíny a látky do pleti, které bychom z krému těžko v takové koncentraci dostávali, ale zároveň na sérum je nutné aplikovat krém, aby látky nevyprchaly a dokázaly se dostat do pleti. Takže jedno bez druhého prostě nejde ;-) Séra mám oblíbená od Alissa beauté, s touto značkou pracuji v salónu, takže séra střídám podle potřeby pleti. Také jsem vyzkoušela sérum/ ceramid od značky Diego dalla Palma a musím říci, že to bylo zatím mé nejlepší sérum!




Koncentrovaný ceramid PF01111
Koncentrovaný ceramid - Diego dalla Palma

6, hydratační krém

Na závěr aplikuji ráno/večer hydratační krém. Moje pleť je smíšena, proto mám ráda krémy, které jsou fluidní, gelové, nebo lehoučké, tak aby pleť nezmastily.V roce 2015 jsem vyzkoušela tyto:
Hydratační denní krém SPF 15 PF01121
Hydratační krém s SPF15

Tento krém jsem používala společně s Ceramidem od Diego dalla palma a musím říct, že toto bylo opravdu TOP kombo.
Tento krém měl zajímavou texturu, velice lehoučký, ale hydratoval maximálně a při tom nezmastil pleť.

Botanical effects- smíšená/mastná pleť - Mary Kay

Tento krém ( spíše je to fluidní/ gelová textura) mi velice vyhovuje v teplých dnech, protože se krásně vsákne do pleti a make-up na tomto krému vydrží celý den, vhodný je právě i jako podklad pod make-up. Mají ho rádi i muži,jelikož není mastný :-)
Gel s olejem čajovníku australského a vitamínem E - DR. Müler Pharma

Tento gelík je výborný, pokud Vás trápí akné, nebo nějaký ten pupínek.
Já jsem ho používala, když se mi objevil, právě nějaký ten pupínek. Dobře na něm drží make-up, takže ideální pro mastnou pleť.

- nevysušuje,naopak gel hydratuje
- desinfikuje
- dodá pleti vitamíny
Jaký máte vy oblíbený produkt, značku pleťové kosmetiky? Popřípadě, pokud by Vás zajímal nějaký produkt, ráda Vám ho rozepíšu podrobněji v některém z dalších článků :-)

Další ze série bude následovat článek: 2. díl- péče o tělo za rok 2015
_________________________________________
Na závěr bych chtěla podotknout, že žádný z výrobků jsem nedostala k recenzování, nebo darem, všechny výrobky jsem si sama zakoupila. S výrobky Mary Kay, Alissa beauté, Diego dalla Palma pracuji na profesionální úrovni, proto se zde právě objevují produkty těchto značek. Vždy bych Vám ráda uvedla na konec článku, zda je výrobek zakoupený mnou, či jsem ho dostala k recenzi, nebo jak jsem ho vlastně získala.

Žádné komentáře

Okomentovat

© Ateliér beauties
Maira Gall