neděle 18. prosince 2016

PŘEDVÁNOČNÍ PŘEKVAPENÍ OD ELNINO.CZ

Překvapení mám všeobecně ráda, kdo by také neměl :-) Překvapení, které Vám přijde před vánocemi a ještě ho nečekáte, je o to více radostnější a ještě pokud se jedná o kosmetiku.
Zbývá nám pár dní do VÁNOC a proto jsem se rozhodla, že Vám dám inspiraci, pokud ještě nevíte, co svým blízkým koupit pod stromeček.


Ještě, než Vám ukážu, co ukrývá krásná krabička, chtěla bych podotknout, že pokud dárek krásně zabalíte, obdarovaný ocení i práci, kterou jste si se zabalením dali.

Jistě mi dáte za pravdu, že takovéhle překvapení ve formě vzorečků a plných produktů potěší každou ženu :-)
Tímto bych chtěla ještě jednou poděkovat ELNINO za krásný předvánoční dárek.
Nyní se můžeme pustit do recenze obsahu balíčku :-)



Odkazy na jednotlivé recenze výrobků z balíčku.



2 komentáře

  1. Wow, tak takový dárek by mě určitě hrozně potěšil :) a hlavně ten kokosový olej :)

    ...Instantní krása//Giveaway...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kejt, máš pravdu, dárek mě také moc potěšil :-) a kokosák se nikdy neztratí :-)

      Vymazat

© Ateliér beauties
Maira Gall