pondělí 5. června 2017

Calvin Klein DOWNTOWN - parfémovaná voda

Po dlouhé době tu máme opět článek, tentokrát ze světa vůní, nebo lépe napsáno ze světa Elnino.
Parfémy, toaletní vody ráda střídám, málokdy se k některé vracím. Mám ráda výraznější vůně. Parfémy nejraději objednávám na stránce Elnino , kde jsou velice příznivé ceny a jelikož tento e-shop, mám za kopcem dodání je velice rychlé. Zboží si zde můžete vyzvednout i osobně, což jsem i nyní udělala. Parfém jsem objednala v neděli večer a v pondělí ráno mi  přišla sms, že si ho mohu na centrále vyzvednout. Tomu říkám, značka ideál!

Jelikož mi došla moje oblíbená vůně Guess Seductive , přestože je to toaletka, vydrží vonět celý den a z oblečení je cítit ještě druhý den, váhala jsem, zda si ji objednat znovu, nebo zkusit opět něco nového. Po pravdě, měla jsem si objednat znovu, což napovídá, že z vůně od Kleina nejsem moc nadšená.

CALVIN KLEIN DOWNTOWN


Po delším úvodu, nyní k samostatné vůni. Od Calvina Kleina jsem již vyzkoušela vůni Euphoria, která mi neskutečně voněla, dlouho vydržela a okolí mi ji chválilo, což o vůni Downtown se říci nedá.
Voní hezky, není v ní nic, co by mi vadilo, ale domnívám se, že i kdybych na sebe vylila kýbl této vůně, prostě ji ze sebe neucítím. To mě osobně vadí! Je to tedy taková ta vůně, do zaměstnání, kde si můžete dovolit jemnější vůně. Navoněná, nenavoněná. Je pravda, že toto se mi hodí. Při práci kosmetičky si nemohu na sebe nastříkat vůni, která by dráždila zákaznici s kterou pracuji, takže určitě ji spotřebuji, ale nebude to ta vůně po které sáhnu, když si řeknu, chci hezky vonět.
Jelikož cena za 30 ml je 521 Kč, srdce mi to netrhá, ale na druhou stranu mohla jsem i ušetřit kdybych sáhla po oblíbené Guess Seudction.
Tato vůně je určitě pro ženy, které mají rády jemné vůně, nenápadné, zde určitě nesáhnete vedle.
Já jdu znovu otevřít stránky e-shopu a jdu se poohlédnout po vůni, v které budu mít pocit, že jsem oblečená ( zahalená do vůně), v této si připadám tak trochu nahá.

Vůni jsem zakoupila zde: https://www.parfemy-elnino.cz/calvin-klein-downtown-parfemovana-voda-pro-zeny-30-ml/?page=15



Složení parfému

Hlava


švestka, tuniské neroli, hruška, bergamot, italský citron

Srdce

lístky fialky, gardénie, růžový pepř

Základ

vetiver, cedr, pižmo, benzoin, kadidl



Žádné komentáře

Okomentovat

© Ateliér beauties
Maira Gall