úterý 2. února 2016

SPORT, JAKO RADOST - LIFESTYLE

Dnes opustíme svět kosmetiky a vrhneme se do sekce LIFESTYLE.

Jako bývala atletka mám ke sportu velice blízko. Sport mi vždy šel, měla jsem ho ráda a na hodiny tělocviku jsem se těšila. Můj sen ( jeden z mnoha)byl - stál se učitelkou tělocviku.
Ale pěkně po pořádku.
Od 6. třídy základní školy jsem začala chodit na atletiku, kterou jsem dělala cca do takových 17 let určitě. Vždy jsem byla spíše na sport, kde je potřeba jedince. Volejbal, basketbal mi nikdy moc nic neříkaly. Proto mojí hlavní disciplínou se stal ve straších žákyních skok do dálky, 60 m, 60m překážek, v Juniorkách jsem již přešla na 100m, 200m, štafetu a následně i pár pokusů na 400 m. Co si budeme povídat, jsem spíše sprinter,než vytrvalec :-) Takže 400 m, i když časy byly dobré, bylo pro mě tak trochu utrpením a tlak trenéra, abych se této disciplíně věnovala mě utvrdil v tom, že je čas skončit.
Po kariéře atletky ( rozuměj ironicky :-) ) jsem měla potřebu a zvyk se hýbat a proto jsem zvolila občasný aerobik, běh a návštěvu fitka, do kterého mě zavedla kamarádka a spolužačka ze základní školy Lucka ( tímto tě Lucie zdravím, pokud tento článek čteš :-) ), tento koloběh v podstatě trval, až do konce střední školy, kdy jsem se rozhodla jít na vysokou školu a vybrala si obor učitelský. 
( vidina, že si splním sen )
Tak tedy jsem šla studovat tělesnou výchovu / německý jazyk. Moje učitelské nadšení mi vydrželo pouhý rok, kdy jsem si uvědomila, že mi je zde spíš sport znechucován, než aby mi dělal krásné a zdravé tělo a rozhodla jsem se odejít z vysoké školy a zapojit se do řad pracujících.
Po odchodu z vysoké a následné stěhování do hlavního města - Prahy, jsem se sportem tak nějak skoncovala a to dalo by se říci definitivně.
Ráda jsem si zašla do fitka, zaběhat, ale nic co by mi vydrželo po celý rok. Buď nebyl čas, chuť, nebo jednoduše zvítězila lenost. 
V loni jsem se rozhodla s tímto nešvarem a odkládáním sportovní aktivity na zítra skoncovat.
Začala jsem chodit na Power jógu, to mě bavilo! Pro tělo to nebylo náročné a pomáhalo mi to se odreagovat se, uvolnit bolavá záda.
Jenže!!!!
Ano, opět se pomalu blížilo to obávané, dnes nemohu, prostě bla, bla, bla a přítel měl ze mě srandu   :-D 
Bohužel i když jsem chodit chtěla, zdraví bohužel rozhodlo za vše!!! Zdraví mě zradilo v podobě oslabené imunity a tak jsem každou chvilku měla něco - opar, únava atd.  Léky mi nedělali dobře a tak jsem se rozhodla. že prostě ten půl rok bez sportu vydržím, že se to nezblázní. Dám si zdraví do pořádku.
Půl roku uplynulo a je to tu opět, už můžu,ale nemohu se dokopat :-D Doma už to raději neříkám, protože bych si jen vyslechla smích ( oprávněný) !!! Takže sportuji koukáním na obrázky instagramu a slintám nad vypracovanými těly slečen a proměnami - PŘED/PO.
Jen si říkám, kde je ta sportovkyně, atletka? Co si budeme nalhávat, i když hubnout nepotřebuji, tak zpevnit určitě!!!
Takže, skoro ve 30 je potřeba začít něco dělat a to pořádně a dlouhodobě. Ne jen o tom mluvit. Proto jsem si říkala, že by i tento článek mohl napomoci k tomu ( když to bude už veřejné :-D), abych začala něco dělat. 
Nechci začít sportovat protože je to trend a hit internetu! Chci začít sportovat, protože mě to bavilo a dělalo mi to vždy radost, bez ohledu na nějaký trend.

Snad tento článek inspiroval ty, které odkládají věci na zítra, nikdy není vhodný čas začít, atd.
Pojďte do toho se mnou! 8.2.2016 nástup ( doufám, že zase nebudu nemocná :D )

Příští článek z LIFESTYLU je tedy jasný :D 


P.S. POKUD I VY JSTE SE ROZHODLI ZAČÍT SPORTOVAT, NEBO JEDNODUŠE UŽ SPORTUJETE OZNAČTE SVOJI FOTKU #atelierbeauties #sportujisatelierbeauties

Budu se těšit na Vaše fotky i já svoji přidám :-) a nenechte mě v tom samotnou :-)


ZDE JE PÁR FOTEK, KTERÉ DOKAZUJÍ, ŽE ZASE TAKOVÝ LENOCH NEJSEM 
Running - 2014
Livigno 2015 - lyže

Žádné komentáře

Okomentovat

© Ateliér beauties
Maira Gall